Praktisk utstillerinfo

Bestillingsfrister for tekniske tjenester var 19. mars 2018. Mangler du fortsatt noe til standen, ta kontakt med informasjonsdisken til X Meeting Point (i foajèn ved Hall 1)

 Samarbeidspartnere:

På side samarbeidspartnere finner du kontaktinformasjon til alle våre leverandører av tekniske tjenester.

Logistikkpartner:

Alt av spørsmål vedrørende logistikk rettes til: Compass Fairs AS, Prisliste 2018     Pricelist 2018 engelsk
Vår kontaktperson: Transport Manager, Einar Evensen Tlf: (+47) 928 31 333  einar@compasscargo.no

Vareleveranser / merking av gods:

adresse:  X Meeting Point Norway, Kragerudveien 50, 2013 SKJETTEN

HUSK!   Merkes med firmanavn og stand nr.
Gods til utstillerområdet UTE, kontakt Compass Cargo, einar@compasscargo.no
Gods til utstillerområdet INNE som skal til messehallen , MÅ være forhåndsavtalt med ce@xmeetingpoint.no

Monteringsperiode / riggetider:

Ved behov for ekstra riggedager må dette avtales og koordineres direkte med teknisk messearrangør, X Meeting Point ce@xmeetingpoint.no

onsdag 25. april       kl. 07:00 – 21:00   Utestands > 2000 kvm og innkjøring av større gods
torsdag 26. april       kl. 07:00 – 21:00   Utestands > 1000 kvm
fredag 27. april         kl. 07:00 – 21:00   Utestands for alle
lørdag 28. april         kl. 07:00 – 21:00   Utestands for alle
søndag 29. april        kl. 07:00 – 21:00   Inne- og utestands
mandag 30. april       kl. 07:00 – 21:00   Inne- og utestands
tirsdag 1. mai            kl. 08:00 – 20:00   Inne-  og utestands

Har du spørsmål som gjelder rigg?

Ta kontakt med Rune Ø. Hansen på telefon 406 24 186 (ute) eller Petter Frøberg på telefon 406 24 277 (inne).
De hjelper deg selvfølgelig også, eller henviser deg til rett person, dersom du skulle mangle noe til din stand.

Utstillerparkering:

X Meeting Point er ansvarlig for utstedelse av parkeringskort til utstillere i henhold til utsendt informasjon, og disse kan hentes i informasjonsdisken i foajeen (ved inngangen til hall 1). X Meeting Point vil også anvise hvor utstillerne kan parkere. Ved spørsmål rundt parkering, kan dere ta kontakt med Christina Eriksen på telefon 406 24 186.

Damjordet er fortsatt vått, og vi har derfor alternativ parkering på innfartsparkeringen på Hvam (ved Plantasjen/Maxbo) og på Norges Varemesse. Vi gjør oppmerksom på at parkeringskort for utstillere IKKE er gyldig for parkering på Norges Varemesse!

For de som har bestilt hotell gjennom Fjell og Fjord  går det utstillerbusser hver morgen og ettermiddag mellom hotell og messeområdet, spørsmål knyttet til dette kan rettes direkte til Fjell og Fjord på telefon 481 13 011. Vi oppfordrer også alle som har mulighet om å benytte kollektiv transport med buss direkte til messeområdet eller tog til Lillestrøm og våre gratis shuttlebusser videre til og fra messen.
Shuttlebussene går kontinuerlig og det vil være avgang omtrent hvert 20. minutt.

Status Damjordet:

Damjordet er fortsatt vått, og det vurderes om hele eller deler må holdes stengt frem til fredag. Bruk alternative parkeringsområder ved Hvam og Norges Varemesse.

Åpningstider og adgang til egen stand:

onsdag 2. mai til lørdag 5. mai    kl. 10:00 – 18:00      søndag 6. mai    kl. 10:00 – 15:00

Utstillere har adgang til egen stand 1 time før messeåpning og messeområdet skal være tømt senest 1 time etter messens stengetid.

Adgangskort for utstillere:

Registrering messepersonell  Vi gleder oss til hektiske og trivelige Vei og Anlegg 2018-dager. Håper du også gjør det!

HMS:

Hver utstiller er ansvarlig for HMS på egen stand, og behov for vektere i forbindelse med arrangement på egen stand må bestilles av den enkelte utstiller. I tillegg må brannfare og eventuelt behov for eget slukkeutstyr vurderes av den enkelte.

OBS!

Alkoholservering fra egen stand er ikke tillatt hvis du ikke har søkt og fått godkjenning fra GåRD Nordic Kitchen som har skjenkebevillingen.
Overtredelser medføre bortvisning fra messeområdet og erstatningsansvar hvis dette medfører uheldige konsekvenser for andre.

Demonteringsperiode / nedrigg :

søndag  6. mai   kl. 16:00 – 20:00
mandag 7. mai   kl. 08:00 – 20:00
tirsdag   8. mai   kl. 08:00 – 20:00
onsdag 9. mai    kl. 08:00 – 20:00 alt skal være ryddet og tilbakestilt i henhold til avtale